Digital & Social Media Marketing
FACEBOOK – INSTAGRAM – MESSENGER
Αρχικοποίηση
- Δημιουργία εμπορικής Σελίδας Facebook
· Δημιουργικό – Κειμενογραφία – Παραμετροποίηση
· Κατάστημα (κατάλογος προϊόντων)
· Προσφορές
· Δημοσιεύσεις
· Messenger
- Δημιουργία εμπορικού λογαριασμού Instagram
· Δημιουργικό – Κειμενογραφία – Παραμετροποίηση
- Ενοποίηση Facebook – Messenger – Instagram
- Διασύνδεση με εταιρικό ιστότοπο ή ηλεκτρονικό κατάστημα
Διαφήμιση Facebook – Instagram
- Προετοιμασία:
· Επιχειρηματικό στόχος (το λόγο για τον οποίο προβάλλετε τη διαφήμιση)
i. Αναγνωρισιμότητα
ii. Αξιολόγηση για αγορά
iii. Μετατροπή
· Κατανόηση του κοινού που θέλουμε να προσεγγίσουμε
- Δημιουργικό διαφήμισης: Η εικόνα της διαφήμισης και το κείμενο που μεταφέρει το μήνυμά σας προς το κοινό σας. Σχεδίαση για υπολογιστή, κινητό, Instagram. Μορφές διαφήμισης
- Στόχευση:
· Τοποθεσία: Προσελκύστε άτομα βάσει χώρας, νομού, περιφέρειας, τόπου διαμονής ή ταχυδρομικού κώδικα.
· Ηλικία και φύλο: Περιορίστε το κοινό σας με βάση την ηλικία και το φύλο.
· Γλώσσα: Στοχεύστε τις διαφημίσεις σας σε συγκεκριμένες γλώσσες.
· Ενδιαφέροντα: Προσεγγίστε άτομα με βάση τα ενδιαφέροντα που έχουν κοινοποιήσει, τις δραστηριότητές τους, τις Σελίδες που τους αρέσουν στο Facebook και άλλα πολύ σχετικά θέματα.
· Συμπεριφορές: Προσελκύστε άτομα με βάση την αγοραστική συμπεριφορά ή τις προθέσεις τους, τη χρήση συσκευών και άλλα.
· Συνδέσεις: Προσελκύστε άτομα που έχουν συνδεθεί με τη Σελίδα, την εφαρμογή ή την εκδήλωση της επιχείρησής σας στο Facebook, ή προσελκύστε τους φίλους αυτών των ατόμων.
· Προσαρμοσμένο κοινό: Δημιουργήστε το δικό σας κοινό χρησιμοποιώντας τα pixel, τις διευθύνσεις email, τους αριθμούς τηλεφώνου ή τα αναγνωριστικά χρηστών εφαρμογής που ήδη διαθέτετε.
· Παρόμοιο κοινό: Προσελκύστε άτομα που έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά με τα κοινά σας.
· Επαναληπτικό μάρκετινγκ ή επαναστόχευση: Μια τεχνική μάρκετινγκ που δίνει στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα να στοχεύουν άτομα που έχουν επισκεφτεί ήδη έναν ιστότοπο.
- Προσφορά: Το ποσό που είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε για να δουν οι πελάτες τη διαφήμισή σας και να κάνουν κλικ σε αυτήν ή να προβούν σε κάποια άλλη ενέργεια. Στο Facebook, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία αυτόματης προσφοράς, με την οποία η προσφορά σας βελτιστοποιείται αυτόματα για την επίτευξη του στόχου σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να ορίσετε το μέγιστο ποσό.
- Προϋπολογισμός: Το ποσό που θέλετε να ξοδέψετε για όλη τη διαφημιστική εκστρατεία.
- Χρονοδιάγραμμα: Το χρονικό διάστημα κατά το οποίο θέλετε να προβληθεί η διαφήμισή σας.
- Τοποθέτηση:
· Audience Network
- Παρακολούθηση διαφημίσεων και μετρήσεις απόδοσης:
· Κλικ: Ο αριθμός των κλικ που έχουν γίνει στις διαφημίσεις σας από τα άτομα που τις έχουν δει.
· Αναλογία κλικ/εμφανίσεων ή CTR: Ο αριθμός των κλικ που έγιναν διαιρεμένος με τον αριθμό των εμφανίσεων.
· Εμφανίσεις: Οι εμφανίσεις αντιστοιχούν στις φορές που προβλήθηκε η διαφήμισή σας στην οθόνη ενός χρήστη για πρώτη φορά.
· Απήχηση: Ο αριθμός των ατόμων στα οποία προβλήθηκε η διαφήμισή σας.
· Συχνότητα: Η συχνότητα είναι ο αριθμός των φορών, κατά μέσο όρο, που προβλήθηκε η διαφήμισή σας σε κάθε άτομο.
· CPM (Κόστος ανά 1.000 εμφανίσεις): Το μέσο κόστος που καταβάλατε για να εμφανιστεί η διαφήμισή σας 1.000 φορές.
· CPC (κόστος ανά κλικ σε σύνδεσμο): Το μέσο ποσό που χρεώνεστε κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας. Ο αριθμός αυτός υπολογίζεται διαιρώντας το ποσό που έχετε ξοδέψει για μια διαφήμιση με τον αριθμό των κλικ που έχουν γίνει σε αυτή.
· Μετατροπές: Οι μετατροπές αντιστοιχούν στις ενέργειες που έχουν ολοκληρώσει οι πελάτες, π.χ. αγορές ή προσθήκες στο καλάθι αγορών σε έναν ιστότοπο.
- Μέτρηση απόδοσης – Βελτιστοποίηση – Επανασχεδιασμός
· Μέτρηση απόδοση διαφημιστικής δαπάνης ή ROAS
· Προσδιορισμός της συμβολής των διαφημίσεων στην επιχείρησή σας
· Βελτίωση της απόδοσης των διαφημίσεών σας