Digital & Social Media MarketingDigital Marketing 1

FACEBOOK – INSTAGRAM – MESSENGER (Βασικές Αρχές)

Αρχικοποίηση

  1. Δημιουργία εμπορικής Σελίδας Facebook

·       Δημιουργικό – Κειμενογραφία – Παραμετροποίηση

·       Κατάστημα (κατάλογος προϊόντων)

·       Προσφορές

·       Δημοσιεύσεις

·       Messenger

  1. Δημιουργία εμπορικού λογαριασμού Instagram

·       Δημιουργικό – Κειμενογραφία – Παραμετροποίηση

  1. Ενοποίηση Facebook – Messenger – Instagram
  2. Διασύνδεση με εταιρικό ιστότοπο ή ηλεκτρονικό κατάστημα

Διαφήμιση Facebook – Instagram

  1. Προετοιμασία:

·           Επιχειρηματικό στόχος (το λόγο για τον οποίο προβάλλετε τη διαφήμιση)

                                                              i.          Αναγνωρισιμότητα

                                                            ii.          Αξιολόγηση για αγορά

                                                           iii.         Μετατροπή

·           Κατανόηση του κοινού που θέλουμε να προσεγγίσουμε

  1. Δημιουργικό διαφήμισης: Η εικόνα της διαφήμισης και το κείμενο που μεταφέρει το μήνυμά σας προς το κοινό σας. Σχεδίαση για υπολογιστή, κινητό, Instagram. Μορφές διαφήμισης
  2. Στόχευση:

·       Τοποθεσία: Προσελκύστε άτομα βάσει χώρας, νομού, περιφέρειας, τόπου διαμονής ή ταχυδρομικού κώδικα.

·       Ηλικία και φύλο: Περιορίστε το κοινό σας με βάση την ηλικία και το φύλο.

·       Γλώσσα: Στοχεύστε τις διαφημίσεις σας σε συγκεκριμένες γλώσσες.

·       Ενδιαφέροντα: Προσεγγίστε άτομα με βάση τα ενδιαφέροντα που έχουν κοινοποιήσει, τις δραστηριότητές τους, τις Σελίδες που τους αρέσουν στο Facebook και άλλα πολύ σχετικά θέματα.

·       Συμπεριφορές: Προσελκύστε άτομα με βάση την αγοραστική συμπεριφορά ή τις προθέσεις τους, τη χρήση συσκευών και άλλα.

·       Συνδέσεις: Προσελκύστε άτομα που έχουν συνδεθεί με τη Σελίδα, την εφαρμογή ή την εκδήλωση της επιχείρησής σας στο Facebook, ή προσελκύστε τους φίλους αυτών των ατόμων.

·       Προσαρμοσμένο κοινό: Δημιουργήστε το δικό σας κοινό χρησιμοποιώντας τα pixel, τις διευθύνσεις email, τους αριθμούς τηλεφώνου ή τα αναγνωριστικά χρηστών εφαρμογής που ήδη διαθέτετε.

·       Παρόμοιο κοινό: Προσελκύστε άτομα που έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά με τα κοινά σας.

·       Επαναληπτικό μάρκετινγκ ή επαναστόχευση: Μια τεχνική μάρκετινγκ που δίνει στους διαφημιζόμενους τη δυνατότητα να στοχεύουν άτομα που έχουν επισκεφτεί ήδη έναν ιστότοπο.

  1. Προσφορά: Το ποσό που είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε για να δουν οι πελάτες τη διαφήμισή σας και να κάνουν κλικ σε αυτήν ή να προβούν σε κάποια άλλη ενέργεια. Στο Facebook, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία αυτόματης προσφοράς, με την οποία η προσφορά σας βελτιστοποιείται αυτόματα για την επίτευξη του στόχου σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να ορίσετε το μέγιστο ποσό.
  2. Προϋπολογισμός: Το ποσό που θέλετε να ξοδέψετε για όλη τη διαφημιστική εκστρατεία.
  3. Χρονοδιάγραμμα: Το χρονικό διάστημα κατά το οποίο θέλετε να προβληθεί η διαφήμισή σας.
  4. Τοποθέτηση:

·       Facebook

·       Instagram

·       Audience Network

  1. Παρακολούθηση διαφημίσεων και μετρήσεις απόδοσης:

·       Κλικ: Ο αριθμός των κλικ που έχουν γίνει στις διαφημίσεις σας από τα άτομα που τις έχουν δει.

·       Αναλογία κλικ/εμφανίσεων ή CTR: Ο αριθμός των κλικ που έγιναν διαιρεμένος με τον αριθμό των εμφανίσεων.

·       Εμφανίσεις: Οι εμφανίσεις αντιστοιχούν στις φορές που προβλήθηκε η διαφήμισή σας στην οθόνη ενός χρήστη για πρώτη φορά.

·       Απήχηση: Ο αριθμός των ατόμων στα οποία προβλήθηκε η διαφήμισή σας.

·       Συχνότητα: Η συχνότητα είναι ο αριθμός των φορών, κατά μέσο όρο, που προβλήθηκε η διαφήμισή σας σε κάθε άτομο.

·       CPM (Κόστος ανά 1.000 εμφανίσεις): Το μέσο κόστος που καταβάλατε για να εμφανιστεί η διαφήμισή σας 1.000 φορές.

·       CPC (κόστος ανά κλικ σε σύνδεσμο): Το μέσο ποσό που χρεώνεστε κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας. Ο αριθμός αυτός υπολογίζεται διαιρώντας το ποσό που έχετε ξοδέψει για μια διαφήμιση με τον αριθμό των κλικ που έχουν γίνει σε αυτή.

·       Μετατροπές: Οι μετατροπές αντιστοιχούν στις ενέργειες που έχουν ολοκληρώσει οι πελάτες, π.χ. αγορές ή προσθήκες στο καλάθι αγορών σε έναν ιστότοπο.

  1. Μέτρηση απόδοσης – Βελτιστοποίηση – Επανασχεδιασμός

·       Μέτρηση απόδοση διαφημιστικής δαπάνης ή ROAS

·       Προσδιορισμός της συμβολής των διαφημίσεων στην επιχείρησή σας

·       Βελτίωση της απόδοσης των διαφημίσεών σας